bilgi@partnera.com.tr  +90 216 456 57 60

Oracle Saha Hizmeti Bulut Çözümü

Yeni saha hizmeti özellikleri, müşteri memnuniyeti ve yanıt sürelerini iyileştirirken hizmet sunumu maliyetlerini de azaltıyor 

Oracle eski adıyla TOA Teknolojileri olarak bilinen Oracle Saha Hizmeti Bulutu ürününün yeni ve kapsamlı bir sürümünü piyasaya sürdüğünü duyurdu. Oracle’ın uçtan uca bulut müşteri hizmetleri ürününün bir parçası olan bu en yeni sürüm, mobilite ve kullanım kolaylığına odaklanan ve telefon, e-posta ve sohbet programları aracılığıyla hizmet sunan iletişim merkezi operatörlerini yerinde destek hizmeti sunan saha teknisyenlerine bağlayan kapsamlı ve yeni saha hizmeti geliştirmeleri sunmaktadır.

Saha hizmeti, aralarında telekomünikasyon, kamu hizmetleri, yüksek teknoloji ve imalatın da yer aldığı çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren markalar için müşteri hizmetlerinin temel taşıdır. Saha hizmeti ataması, bir şirketin farklılığını göstereceği bir müşteri deneyimi sunmak üzere müşterileriyle yüzyüze olabileceği tek zamandır.  Zaman esaslı, sezgisel ve kendi kendine öğrenim teknolojisine sahip olan, Oracle Saha Hizmeti Bulutu, doğru saha kaynağının her işe zamanında ve işi ilk seferinde tamamlamak için gereken bilgi ve parçalar ile birlikte erişebilmesini temin amacıyla saha kaynakları için en verimli iş çizelgeleri ve seyahat güzergahlarını oluşturmaya yardımcı olur.

Oracle Saha Hizmeti Bulutu’nun en yeni sürümünde kullanıma sunulan yeni özellikler ve entegrasyonlar şunlardır:
  

  • Genişletilmiş Saha Kaynağı Yöneticisi: Mobil bir cihaz kullanarak saha amirleri artık tüm saha faaliyetlerini, saha hizmetini sunan ekibin kapasitesi hakkındaki ek bilgilerle birlikte gerçek zamanlı olarak yönetebilmektedir.  Bu yeni özellikler sayesinde sahadaki işgücü değişen müşteri ihtiyaçlarına hızlıca yanıt verebilirken sahadaki kaynaklar arasındaki işbirliği de basit ve verimli bir hal almaktadır.
     
  • Otomatikleştirilmiş Acil İş Ataması: Şirketler artık Oracle Saha Hizmeti Bulutu’nu kullanarak acil durumlara yanıt verebilmektedir. Bir olay gerçekleştiğinde uygulama otomatik olarak işe en yakın konumdaki saha kaynağını belirler ve anında bu saha kaynağını acil nitelikteki olaya yönlendirir. Herhangi bir insan müdahalesi olmaksızın otomatik olarak eyleme geçebilme yetkinliği, şirketlerin, ilgili kaynaklarını hızlıca görevlendirebilmesine yardımcı olacaktır, ki bu özellik de şirketlerin acil durumlarda fark yaratabilmesine imkan tanır.
     
  • Oracle E-İş Yönetim Sistemi ile Entegrasyon: Bu entegrasyon, işlerin programlanmasını ve envanter takibi fonksiyonlarını basit ve verimli hale getirir. Oracle Entegrasyon Bulut Hizmeti (ICS) ile sunulan yeni entegrasyonlar sayesinde Oracle Saha Hizmeti Bulutu müşterileri, Oracle Satış Bulutu gibi diğer bulut uygulamalarıyla kolayca ve hızlıca entegre olabilmektedir.