bilgi@partnera.com.tr  +90 216 456 57 60

Uygulama Destek Hizmetleri

ORACLE projelerinin hayata geçirilmesi sonucunda uygulamanın destek sürecinin yürütülmesi, kullanıcıların eğitimi ve desteklenmesi, oluşabilecek sistemsel hataların SLA sürelerince çözümlenmesi, yeni iş taleplerinin analizleri ve implementasyonları (geliştirmeleri), değişiklik taleplerinin yönetilmesinde uzaktan, yerinde, yarı/tam zamanlı olarak hizmet vermekteyiz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre tasarlanan destek modelleri ile müşteri operasyonlarının sorunsuz ve kesintisiz devam etmesini sağlamaktayız. Bu bağlamda profesyonel bir uygulama destek ekibi ile müşterilerimize 7/24 hizmet vermekte ve belirlenmiş periyodlarda verilen hizmetlerimizin ölçümlenmesni ve raporlanmasını yaparak müşterilerimizi bilgilendirmekteyiz.

 

Bu hizmetleri sağlarken kullandığımız hata takip sistemleri ve bilgi kütüphanesi altyapıları ile talepler kayıt altına alınabilmekte, 7/24 takip edilebilmekte, izleme ve raporlama yapılabilmektedir. Böylece destek hizmeti şeffaf, takip edilebilir, ölçülebilir ve raporlanabilir olmaktadır. Aylık bazda yapılan pareto  analizleri ile müşterilerimizin kronik sorunları tespit edilip, bunlar için kalıcı çözümler sağlanmaktadır.

 

Partnera, uzun yıllara dayanan ORACLE tecrübesi ile müşterilerinin taleplerini ve problemlerini çözümleme konusunda kaliteli, hızlı, izlenebilir, ölçülebilir, düşük maliyetli destek hizmetleri sunmaktadır.